WOOPIE Szachy Warcaby Magnetyczne 2w1 Gra Podróżna Kieszonkowa
WOOPIE Szachy Warcaby Magnetyczne 2w1 Gra Podróżna Kieszonkowa
WOOPIE Szachy Warcaby Magnetyczne 2w1 Gra Podróżna Kieszonkowa
WOOPIE Szachy Warcaby Magnetyczne 2w1 Gra Podróżna Kieszonkowa
WOOPIE Szachy Warcaby Magnetyczne 2w1 Gra Podróżna Kieszonkowa
WOOPIE Szachy Warcaby Magnetyczne 2w1 Gra Podróżna Kieszonkowa
WOOPIE Szachy Warcaby Magnetyczne 2w1 Gra Podróżna Kieszonkowa
WOOPIE Szachy Warcaby Magnetyczne 2w1 Gra Podróżna Kieszonkowa
WOOPIE Szachy Warcaby Magnetyczne 2w1 Gra Podróżna Kieszonkowa
WOOPIE Szachy Warcaby Magnetyczne 2w1 Gra Podróżna Kieszonkowa
WOOPIE Szachy Warcaby Magnetyczne 2w1 Gra Podróżna Kieszonkowa
WOOPIE Szachy Warcaby Magnetyczne 2w1 Gra Podróżna Kieszonkowa
WOOPIE Szachy Warcaby Magnetyczne 2w1 Gra Podróżna Kieszonkowa
WOOPIE Szachy Warcaby Magnetyczne 2w1 Gra Podróżna Kieszonkowa
WOOPIE Szachy Warcaby Magnetyczne 2w1 Gra Podróżna Kieszonkowa
WOOPIE Szachy Warcaby Magnetyczne 2w1 Gra Podróżna Kieszonkowa
WOOPIE Szachy Warcaby Magnetyczne 2w1 Gra Podróżna Kieszonkowa
WOOPIE Szachy Warcaby Magnetyczne 2w1 Gra Podróżna Kieszonkowa
WOOPIE Szachy Warcaby Magnetyczne 2w1 Gra Podróżna Kieszonkowa
WOOPIE Szachy Warcaby Magnetyczne 2w1 Gra Podróżna Kieszonkowa
 

Woopie 's magnetic chess set is an interesting option for those who travel a lot. This series of magnetic games in a mini format fits into any bag. The game is lightweight, so you can always have it on hand. It's perfect for waiting for a doctor's appointment or on a long car or plane trip. The metal box serves as the board , minimizing the game's size.

Rules of the Game

  • - The game begins with white pawns. Players take turns moving their pawns according to the movement rules for that pawn. If a pawn enters a square occupied by an opponent, it captures their pawn.
  • - Check is a threat to capture the king , which must be prevented by the opponent in the next move (the king cannot be captured).
  • - Checkmate, i.e. putting the opponent's king in check against which there is no defense, ends the game and means the victory of the player whose pawn checkmates the opponent's king.
  • - A draw occurs when: the players have agreed on the outcome of the game, or when there is a stalemate on the board (one of the sides cannot make legal moves and its king is not in check), or when neither side has the resources necessary to win (even theoretically), or when a so-called deadlock has arisen, i.e. neither player is able to checkmate even with their best play.

Characteristic:

  • - a small, travel game
  • - packed in a metal box that serves as a board
  • - number of players: 2
  • - intended for children from 6 years of age
  • - the set includes 32 magnets imitating pieces
  • - packaging dimensions: 18 x 10.3 x 1 cm

The game develops:

  • - Logical thinking
  • - Creativity and ingenuity
  • - Analytical skills
  • - Develops competitive spirit and the ability to cope with pressure
  • - Hand-eye coordination
Age
od 6 lat
Sex
boy/girl
Product dimensions
18
Ilość w kartonie
6 sztuk
Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024
Tak
Wymiary do wysyłki
10.00 x 20.00 x 2.00 (cm)
Waga
0.10 kg
5906280652142

Woopie is a renowned brand specializing in high-quality children's toys. Their offerings include creative, educational, and safe products that support child development and guarantee long-lasting fun.

Products in the same category: